Petri Hirvimäki - nukkuvat.fi Nukkuvat - reilun pelin herätyspuolue!

Ilja Janitskin on Pietarissa Venäjällä?

  • Ilja Janitskin on Pietarissa Venäjällä?

"Juuri kosketti renkaat maata . Vetäkää v***u päähänne :-) Suomen suvakit. Silloin kun pahin uhkaa..... nii. Yksikään....ei jokeria jätä käyttämättä...."

Siinä hieman roiseaa (ja putsaamaani) kieltä Ilja Janitskinilta Facebook päivityksessään 10.12.2016 klo 01 (kuva). Jos minulta kysytään Janitskin todellakin on Venäjällä ja Pietarissa... mutta eihän siitä ihan varma voi olla? Janitskinin kommentti samassa postauksessa: 

"Minulla on puoli sukua Pietarissa ni tämä oli luonnollisin ratkaisu"

Aikaisemmin 9.12.2016 päivällä Janitskinin päivityksiä lukeneena ymmärsin, että Espanjan tuomareiden päätös tuomiosta oli viipynyt - 

"Eipä se päätös vielä tänään tullutkaan. Puolustuksen , eli minun selvitykseni on n. 100 sivua + liitteet niin sitä ei lueta yhtä nopeasti kuin Suomen oikeudessa erään asianajajan laatima muutama rivi. Eipä siinä. Odotellaan, odotellaan."

Ei mulla muuta.

 

10.12.2016

Jämsänkoski

Petri Hirvimäki  

petrihirvimaki.com

Unitas kansanliike

peliittamedia.net

 

***

”Presidenttiblogini”:

Petri Hirvimäki – pienpuolueiden yhteinen presidenttiehdokas? - 17.10.2016

Donald Trump vs. Petri Hirvimäki - 19.8.2016  

Koko kansan Nato - 20.4.2016

”Petri presidenttiehdokas” - 21.3.2016

Väyrynen ja Hirvimäki haastavat Suomen! - 26.1.2016

Avataan suomipolitiikan ”kolmas rintama!” - 12.1.2016

”Peliitta” – eduskuntavaalien 2019 ruskea hevonen? - 2.1.2016

Suomalaisen syvä inho – 10.12.2015  

Presidenttiehdokas Hirvimäen itsenäisyyspäiväpuhe 6.12.2015

Superpowers Dealing with The World in Syria 8.10.2015

Poika, jonka isä halusi Suomen presidentiksi 16.9.2015

 

Piditkö tästä kirjoituksesta? Näytä se!

0Suosittele

Kukaan ei vielä ole suositellut tätä kirjoitusta.

NäytäPiilota kommentit (63 kommenttia)

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Itse uskon että tieto pitää paikkansa. Onhan Janitskin ollut aika pahassa liemessä viime aikoina että ei siinä kenenkään kiva ole olla. Kova stressi. Ottamatta kantaa onko itse aiheutettua...

Käyttäjän TimoOrava kuva
Timo Orava

Mies on muutamien viime päivien aikana piipahtanut paikkatietojen mukaan myös Helsingissä, Shreveportin Never Never Landissa, Barcelonassa sekä Mombasassa. Nopealiikkeinen mies ja kova ehtimään. Miksei siis olisi ehtinyt jo Pietariinkin.. ;)

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen

Mikään ei ole niin helppoa, kuin antaa väärä paikka Fb-postauksessa.

Käyttäjän TaruElkama kuva
Taru Elkama

Taitaa olla höpönpöpön-päivitys vähän niinkuin koko mieskin.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen

Janitskin on malliesimerkki henkilöstä joka on joutunut viranomaistemme vainottavaksi, kaikki keinot käytetään hänen hiljentämisekseen ja MV-lehden sulkemiseksi. Viranomaisilla on käytettävissä rajattomat resurssit toteuttaa mielivaltaansa ja jokainen euro joka hänen vainoamiseensa käytetään, otetaan kansalaisille velaksi. Tulevat sukupolvet maksavat viranomaisten mielivaltaisen ajojahdin.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen

Niin kauan naurattaa, kunnes osuu omalle kohdalle.

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Kiitos Markku - oma suhtautumiseni MVlehteen ja Janitskinin tekemisiin on erilainen kuin mitä vuosi sitten.

Nimittäin omatkin kokemukset kasvattavat.

JA minulla joskellään luulisi olevan uskottava tausta sanoa tuo - olehan monessa asiassa eri mieltäkuin Janitskin... siis samaa mieltä kuin valtamedia. En puolustele rasistisia kirjoituksia, en pidä putinismin hyväksymisestä... mutta yksi asia meitä yhdistää on suomisysteemin sisäinen haastaminen.

Ja sitten se tärkein - valtamedia - niin makaa kuin petaa.

Ei ne MVihmiset ole niin pahoja ihmisiä kuin kuvitellaan. Tietty öyhkääminen on ymmärrettävää, kirjoittelevat sellaista mistä jää aina "kiinni" ja omalla nimellään.

Sen sijaan valtamedia käyttää valtaansa erilailla - paljon häijymmin.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen

"Ei ne MVihmiset ole niin pahoja ihmisiä kuin kuvitellaan."

MV-lehden lukijat ovat tavallisia suomalaisia ja se että 48€ pystyyn laitettu lehti on saavuttanut vastaavat lukijamäärät kuin miljoonabudjeteilla toimivat valtamediat, kertoo lehdelle olleen sosiaalinen tilaus.

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #26

Mikä ihmeen 48€, täyttä puppua?
Yhtä hyvin Janitskin olisi voinut sanoa, että aloitti 0€:lla ja pani siihen lehdykkäänsä sen jälkeen lisää rahaa.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #27

Ilmeisesti se on raha jolla saa oman palvelimen ja nettitilaa? Vai saako ne jostakin 0€:lla?

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #30

Ilmeisesti se on raha jolla saa oman palvelimen ja nettitilaa?

Kuukaudeksi vai vuodeksi? Lisäksi tarvitaan laite, jolla sisältöä tehdään, nettiyhteydet, jne.

Itse maksan pelkästään dedikoidusta palvelimesta ja IP-osoitteista n. 80€/kk.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #34

Vaikea on minun vastata kysymykseesi, kun en sen lähemmmin tunne Janitskinia. Mutta joka tapauksessa hyvin pikkurahalla on päässyt haastamaan jopa satojen miljoonien budjeteilla toimivia valtamedioita.

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #37

Janitskin joutuu nyt keräämään rahaa oikeustoimia varten, kun hänen pitäisi panostaa MV-lehden tulevaisuuteen ja kilpailukykyyn.

(Kyllä, tiedän, että Usarissa pyörii useita, joiden mielestä ei pitäisi panostaa MV-lehden tulevaisuuteen.)

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #39

Valtio käyttää kaikki keinot laittaakseen Janitskinin polvilleen. Jos minä olisin Janitskin, tulisin suomeen ja ottaisin mitä tuleman pitää ja lähtisin sen jälkeen politiikkaan. Uskoisin hänen menevän läpi todella kirkkaasti.

Tosin Janitskinhan on sanonut ettei näe tulevaisuuttaan suomessa ja onhan tämä nykyään niin ahdistava valtio, että jos olisi mahdollista minäkin lähtisin samantien.

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #41

Tosin Janitskinhan on sanonut ettei näe tulevaisuuttaan suomessa...

Ja kuitenkin hän on lupautunut Reformi-puolueen ehdokkaaksi Hgin vaalipiiristä 2019 ek-vaaleissa.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #42

No mutta tuohan on loistava uutinen, uskoisin hänen läpimenonsa olevan varma. Tosin reformi ei kai ole puolue, vaan sitotumattomien ehdokkaiden yhteenliittymä?

Uskoisin muuten että 2019 ek-vaaleissa on juuri sitoutumattomilla ennennäkemättömät mahdollisuudet päästä läpi, koska kansalaiset ovat alkaneet kyllästyä puolueisiin. Niiden kautta ei maatamme uudisteta ja saada nousuun.

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #44

...mahdollisuudet päästä läpi, koska kansalaiset ovat alkaneet kyllästyä puolueisiin.

Ei ole. 'Protestiäänet' hajautuvat useisiin pikkuryhmiin ja seurauksena on, että yksikään ei saa ehdokasta läpi.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #46

Minä olen toista mieltä, tällä hetkellä liikkuvia äänestäjiä on ennenäkemättömän paljon, koska kansalaiset ovat menettäneet luottamuksensa nykyisiin poliittisiin puolueisiin.

Mutta jää nähtäväksi kummassa meissä on ennustajan vikaa?

Käyttäjän jounisnellman kuva
Jouni Snellman Vastaus kommenttiin #47

En ole kovin tarkkaan seurannut, mutta eikö kaverilla ole ns. haku päällä?

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #52

Kiitos Jouni - on minulla muutakin tekemistä kuin seurata missä mies menee. On vain kaksi kertaa jo ollut puolivahingossa mun uutisissa jotain erityisen mielenkiintoista.

On haku ollut päällä, tiedämme molemmat miksi. Jäämme odottelemaan... ;-)

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #52

Jotenkin noin ainakin suomessa ja suomi on kai yrittänyt saada espanjaa luovuttamaan Janitskinin suomeen, siinä vielä onnistumatta. Espanjan piti kai päättää asiasta eilen, mutta päätös siirtyi ensi viikolle, joten katsotaan miten asiassa käy.

Mielenkiintoinen juttu, koska suomessahan oikeuslaitos ei suostunut sulkemaan MV-lehteä ja katsotaan nyt miten koko Janitskinin jutun käy tulevaisuudessa?

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #57

Väheksymättä yhtään asian inhimillistä puolta onhan tuollainen hyvin stressaava tilanne olla "takaa ajettu". Ketään ei ole tapettu tietääkseni tai pahoinpidelty jne...

Saattoihan mies olla jo lentokoneessa silloin kun päätöksen piti tulla, vaan ei tullut..?

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #57

"...koska suomessahan oikeuslaitos ei suostunut sulkemaan MV-lehteä"

Lapuanliikkeen aikana lehden lopettaminen oli helpompaa, kun vain särjettiin painokoneet.
Miten suljet verkkolehden? Jo pelkkä uhka sai suomalaisen nettipalveluntarjoajan luopumaan, mutta siirto ulkomaiseen palveluun oli helppoa.

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #26

Vastaus #26 Hyvin pitkälle noin... ja itse ymmärrän nyt koko ajan paremmin tietyn ylivetämisen oireena jostain.

En etenkään syytä niitä lukijoita mistään.

Janitskinin roolista voi keskustella enemmän, mutta kuten tuossa laitoin ymmärrän sitäkin ilmiönä nyt paljon enemmän kuin aikaisemmin.

"Niin makaa kuin petaa" ja se petaaja ei ole tässä lähtökohtaisesti Ilja Janitskin.

Käyttäjän heikkironkko kuva
Heikki Rönkkö

Joskus on sanottu, että joidenkin vainoamista paremmin yhteiskunnan murrosta ennakoi sellaisten vapaaehtoinen hyppy kelkasta, joilta sitä vähiten odottaisi.

Sdp:n puoluesihteeri Reijo Paananen ja Helsingin demareiden nousevana tähtenä pidetty Osku Pajamäki loikkaavat oravanpyörästä ulos. Pajamäki kulki vielä parisen vuotta sitten Tarja Halosen mukana ympäri maailmaa filmaamassa Rouva Presidentti- elokuvaa, jota on sitten esitelty ilmaisnäytöksissä ympäri maata.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen

Tuskin on tuolla elokuvalla edes vapaaehtoisia katsojia, nekin on pakotettu tuttuun stalinistiseen tyyliin katsomaan elokuvaa.

Käyttäjän heikkironkko kuva
Heikki Rönkkö

Leninin suosikki Eisensteinin propagandafilmien tehoa oli saatu matkittua meille maalaiskoulun alaluokkalaisille -50 luvulla näytettyihin mustavalkoisiin Suomi kuntoon- filmeihin, joissa Sunilan paperitehtaan iloiset työläiset ahersivat maalle hyvinvointia.

Käyttäjän reijokallinen kuva
Reijo Kallinen Vastaus kommenttiin #8

Rönkkö kirjoittaa elokuvan historiaa aivan uusiksi. Lenin ei sattumoisin nähnyt ainoatakaan Eisensteinin "propagandafilmiä". Lenin kuoli 21.1.1924 ja mainittu elokuva valmistui ensi-iltaan 21.12.1925. Suomessa ensiesitys oli 4. tammikuuta 1952.
Alakoulutason elokuva-arvostelija Rönkkö voisi olla edes hieman tarkempi. Menee vuodet ja sodat suloisesti sekaisin.

Todettakoon, että

"117 elokuvahistorijoitsijaa ja -kriitikkoa 27 maasta äänesti vuonna 1958 Brysselin maailmannäyttelyssä Panssarilaiva Potemkinin ”kaikkien aikojen ja kaikkien kansojen parhaaksi elokuvaksi”.[18] Sight & Sound -lehden kymmenen parhaan elokuvan listalla Panssarilaiva Potemkin on pysytellyt vuodesta 1952. Vuonna 1979 kolmekymmentä suomalaista elokuva-arvostelijaa ja -asiantuntijaa teki kukin luettelon kaikkien aikojen sadasta merkittävimmästä elokuvasta, ja Potemkin oli mukana heistä 23 listalla".
https://fi.wikipedia.org/wiki/Panssarilaiva_Potemkin_(elokuva)#cite_ref-20

Elokuva kertoo Venäjän ja Japanin sodan jälkeisestä ajasta ja tapahtumista Odessan satamassa. Osin sepitteellisesti, mutta kuitenkin. Yksi sen tunnetuimmista kohtauksista tapahtuu Odessan portailla. Tuota kohtausta lainataan kuuluun elokuvaan Lahjomattomat vuodelta 1987
https://fi.wikipedia.org/wiki/Lahjomattomat#N.C3.A...

Asiantuntevuus ei olisi pahitteeksi Rönkölle. Mutta silkkaa roskaa kirjoittaminen asiantuntemattomuudella riittää joillekin.

Tässä yhteydessä Markku Laitisen kirjoituksien kommentointi olisi vain ja ainoastaan häpeällistä. Joten annetaan Laitisen häpäistä itseään ihan itse!

Käyttäjän heikkironkko kuva
Heikki Rönkkö Vastaus kommenttiin #14

Kiitti vaan, pitäisi arvata jonkun Kallisen odottavan minulta laatua. P-Karjalan mies Pertti Kallinen opetti iltakoulussa matikkaa -60 luvun lopussa ja siinä sivussa odotti minun keksivän pelastuksen itäsuomalaisten ikuiseen menestymättömyyteen Hesassa.

Käyttäjän reijokallinen kuva
Reijo Kallinen Vastaus kommenttiin #16

Liioittelua. En odottanut sitä mitä mainitsit. Oikeastaan oli turhaa koko kommentointi. Pitäisi muistaa, että tieto lisää tuskaa! Ole kuitenkin iloisella mielellä.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #14

"Tässä yhteydessä Markku Laitisen kirjoituksien kommentointi olisi vain ja ainoastaan häpeällistä. Joten annetaan Laitisen häpäistä itseään ihan itse!"

Kallinen on näköjään ottanut elämäntehtäväkseen juosta perässäni minua mollaamassa tällä palstalla. Ehkä vanha mies ei enää saa kiksejä muusta?

Käyttäjän reijokallinen kuva
Reijo Kallinen Vastaus kommenttiin #18

En juokse perässäsi enkä mollaa sinua. Olet siihen itse niin pystyvä. En pärjää sinulle.

Käyttäjän Ukkram09 kuva
Markku Laitinen Vastaus kommenttiin #19

En edes viitsi laskea monesko kerta tämä on viikon aikana, kun oikein erikseen nimeltä mainiten mustamaalaat minua palstalla. Toki ymmärrän että ihmiset saavat kiksit eri asioista ja jos minun mustamaalaamiseni on se mistä sinä ne kiksit vielä saat, niin anna hyvä ihminen palaa. Pitäähän se tyydytys jostain elämään saada ja minunhan tulisi olla ylpeä, että olet ottanut minut mustamaalauksiesi kohteeksi. Ajatella että juttuni koskettavat sinua niin, ettet meinaa pysyä housuissasi.

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Vastaus kommenttiin #5 Kiitos Heikki - totta taidat turista, hyvä pointti.

Juha Hämäläinen

Petri, Petri. Oi miksi ratsastat selässä toisen ?
Jos muuta asiaa ei ole miksi otat osan loisen ?
Sä tästä et löydä tietä kunniaan
kun haukuttua käyt haukkumaan
jahdattua jahtaamaan!

Ole Petri todellinen mies
ja etsi itse oma ties!

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Kiitos Juha - minä en ratsasta kenenkään selässä. Mietipäs nyt hieman... varmaankin se että hiukan puolustan yksilö Janitskinia vastaan systeemiä on monen mielestä anteeksiantamatonta.

(EDIT - luin uudestaan sun kommentin... enhän minä hauku tässä Janitskinia kuten esitit vaan yritän päinvastoin ymmärtää ilmiötä - äläkä ota haukkuina sitä että laitan copypastella miehen oman tekstin jonka julkisesti jakanut)

Siis ei mitään PR:ää varsinaisesti minulle?

Minua kiinnostaa se miten tämä keissi menee, ja uutisoin siitä jos on sellaista mikä ihmisiä kiinnostaa ja ei ole vielä missään. Nyt oli jo toinen kerta.

Kerrottakoon että Unitas kansanliikkeen "yhtenäisyys" on tässäkin tavoitteena. Mietin miten voisin olla jotenkin sovittelijana. Kun ajattelee taustaani näissä näissä mediakuvioissa niin ei se rooli ole niin kaukaa haettu.

Siis - valtamedian pitäisi Suomess MYÖS muuttua, yritän auttaa ihmisiä tajuamaan sen asian, että totuus on tässäkin paljon tarua ihmeellisempi.

Etulinja opettaa.

Juha Hämäläinen
Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #24

En ole kenenkään tiedottaja - olen kansalaisaktivisti Hirvimäki, joka yrittää tuoda agendalle jotain sellaista mikä voisi olla hyvin hedelmällistä isänmaallemme Suomelle, erittäin hyvä asia JOKAISELLE suomalaiselle lopputulemana.

"Suomipolitiikan kolmas rintama" -

http://petrihirvimki.puheenvuoro.uusisuomi.fi/2098...

Juha Hämäläinen Vastaus kommenttiin #25

Juuri tuota tarkoitin ensimmäisessä kommentissani....

Ei ole kovin presidentillistä levitellä huhuja omanedun toiveet otsalohkoon liimattuna.

Lue ensimmäisen kommenttini kaksi viimeistä riviä (Hämiö) uudelleen!

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #29

Kiitos kun avasit - mutta huhuja???? Sehän on Ilja janitskinin oma Facebook päivitys! En minä ole huhujen levittäjä. Kirjoitin myös blogiin että ei se ihan varmaa ole, ja myös ensimmäiseen kommenttiin.

Camoon Juha.

Mutta kovasti näyttää siltä, että Janitskin voisi naapurissa olla, aivan loogista myös. Ja jos ei ole se ei ole minun ongelmani -

en ole se tiedottaja.

Juha Hämäläinen Vastaus kommenttiin #32

Hei me tyhjää jauhetaan
jotta näkyvyyttä saadaan!
Samaan julkimoiden laumaan
ei teitä kahta saada mahtumaan,
koska ei pelkää tarttua paskaan
Ilja se vaan alkaa lapioimaan!

Petri peesaa,
Petri peesaa,
Petri peesaa!
Mitä muuta Petri osaa ?

Heitä seuraava kommentti riimiin
niin voi harkita ottavani tiimiin
jossa ei tyhjää ehdi jauhaa
kun on ahjossa monta rautaa!
Anna Petri näppiksen laulaa!
Anna Petri näppiksen laulaa!

Petri peesaa,
Petri peesaa,
Petri peesaa!
Mitä muuta Petri osaa ?

Mä teen tästä laulun,
jota laulaa kohta koko kansa.
Mä maalaan tästä taulun,
jota vahtaa kohta koko kansa.
Ottaja löytää ottajansa
peesaaja peesattavansa.

Petri peesaa,
Petri peesaa,
Petri peesaa!
Mitä muuta Petri osaa ?

Hämiö kiittää ja kumartaa....Estraadi on teidän....Anna laulaa! (ilman turhaa rypistystä(Hämiö))

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #45

Otin ton ekana pois vaikka se ei kuulu mun tapoihin - mutta Juha toihan on ihan sikamakee biisi!

(Hiukan punastellen ;-))

Juha Hämäläinen Vastaus kommenttiin #48

Juice on edelleenkin idolini ja miehen sanoitukset sai aikoinaan tartumaan kynää ja leikkimään sanoilla....

Ps. Auttaa myös vieraiden kielten, jopa kreikan opiskelussa (Hämiö)

Ps2. Hauskuutusta pitää olla, muuten elämä käy synkäksi.

Ps3. saat anteeksi poistamisen, koska sain elvytettyä "paluunapikalla" tuon tekstin, jota en seivannut mihinkään.....Mutta nyt se on säilössä (Hämiö) ja kaikkien luettavana!

https://runohaemis.wordpress.com/2016/12/10/petri-...

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #50

Hienoa! Lähti jakoon saman tien - peesailemisiin!

(ps. ja viimeisessä kaarteessa heittämällä ohi ;-))

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #50

Luin muutaman runon siellä "Täältä ikuisuuteen" sivulla ja olivat hienoja!

Olen itsekin joskus aikaisemmin jotain kirjoitellut.

Tsemppiä hämis!

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #32

Oman ilmoituksensa mukaan vierailemassa, sukuloimassa. Ei pysyvästi.

Silti ikäänkuin ilkkuu Suomen viranomaisille: "Olen parin sadan km:n päässä, mutta ettepä saa mua kiinni."

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #61

Taitaa olla pikku jekku - Andorra..? Video live äsken ja pientä päättelyä.

Jos veikata pitää niin Andorra. ;-)

Käyttäjän HarriRautiainen kuva
Harri Rautiainen Vastaus kommenttiin #62
Käyttäjän reijokallinen kuva
Reijo Kallinen

Sinä liioittelet Hirvimäki. Yhden ihmisen liike ei ole "kansanliike".

Unitas nimellä on esiintynyt monenlaisia putiikkeja. Tässä esimerkkejä:
"Unitas voi tarkoittaa seuraavia asioita:
Unitas Oy, entisen SYP-pankin emoyhtiö.
Unitás, entinen unkarilainen yritys
Bollklubben Unitas, vuosina 1949−1996 Kristiinankaupungissa toiminut jalkapalloseura
Sportklubben Unitas, entinen helsinkiläinen jalkapalloseura".

Tiedän kyllä erään ahkeran blokistin joka voisi liittyä sinun seuraasi toiseksi. Jos hän sitten saisi ns. unenpäästä kiinni paremmin.

Kaikki Unitakset ovat entisiä, siis pois nukkuneita, mutta hanki itsellesi edes yksi seuraaja. Minä en sinun plutoonaasi liity.

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #33

Kiitos Reijo - yksi ihminen voi aloittaa kansanliikkeen jossa haastetaan suomisysteemi. Ja nimenomaan suomalaisen väärän kollektiivisen latistuksen oloissa juuri niin PITÄISI ollakin.

Kunhan vain asiat on ekana mietitty, ei tyhjän päälle - http://www.e-liike.net/images/unitasagenda2015.pdf

Mitä tulee tuohon "yhden ihmisen liike" heittoon niin ei se pidä enää paikkaansa. Ei ole pitänyt enää pitkään aikaan. Juuri tässä vaiheessa vielä kannattajieni laatu korvaa määrän, mutta pinnan alla tapahtuu koko ajan. En todellakaan ole enää yksin. Olen yksi ihminen ME porukassa (ja voin olla sitä erilaisissa), jolla on päämääriä Suomen saamiseksi tolpilleen. Olen valmis olemaan aivan etulinjassa, kokemukseni oman isänmaani systeemistä on ollut niin "avartava".

Olen koko ajan viestittänyt että Unitaksen resurssit ovat alkuvaiheessa olleet 1/miljoonaan ja ovet alussa lukossa, vaikka asia olisi kuinka hyvä - sehän ei ole meidän huonoutta, vaan jonkun ihan toisen #suomisysteemi Aika hyvin siihen nähden siis viety asiaa eteenpäin? Copypastella -

"Se on kanssasi todella mukavaa, johtuen ominaisuuksistasi. Niillä on mahdollista päästä todella, todella pitkälle! Nyt ei olosuhteiden vuoksi ollut siihen tilaisuutta, mutta sen verran jo tunnen asiaa, että olen halukas keskustelemaan enemmän, ja jos mahdollista pistämään osaltani lisää ns "tuulta purjeiseen". Puhuria nimittäin pian ehkä alkaa pukkaamaan... Käytetään se hyväksi."

Käyttäjän reijokallinen kuva
Reijo Kallinen Vastaus kommenttiin #38

Pahaa pelkään, että sinun kansanliikkeesi mahtuu tulevana vaalipäivänä yhteen taksiin.

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki Vastaus kommenttiin #43

Reijo Kallinen - juuri noin Suomea ei muuteta!

Suomea ei muuteta reiluksi isänmaaksi kaikille:

1) pelkäämällä laittaa itsensä likoon ja alttiiksi kun luo jotain uutta kokemuksensa ohjaamana - koskee kaltaisiani

2) halveksimalla niitä jotka eivät pelkää - koskee kaltaisiasi

Onneksi olkoon suomisysteemin balsamointiosaston sinulle myöntämästä papukaijamerkistä!

Käyttäjän ResCordis kuva
Veikko Savolainen

JUURI NYT!!

MitäPimppaa-julkaisu 10.12.2016 klo 10:61:

"Ilja 'OttoWille' Janitskin kutsuttu Venäjälle perustamaan kansanhallitusta Terijoki 2.0!"

Juha Hämäläinen

Terijoki 2.0 olisi varmuudella tuplasti parempi, kuin kaikki Suomen hallitukset sitten Pöö-Lipposen tai samantien minäjuonnytkahvia-Holkerin hallituksesta tähän päivään.

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Muutin hakusanoja blogiini: "valemedia" on nyt "vastamedia".

Valtamedia ja vastamedia on hyvä sanapari tässä koska ne ovat neutraaleja - käytän jatkossa niitä, jotta pääsee peremmin itse ilmiöön käsiksi.

Käyttäjän heikkironkko kuva
Heikki Rönkkö

Mitä todella tapahtuu?

Pyydän teitä kiinnittämään huomiota äskeisen Rooman matkani jälkeen päivittämääni blogiin: http://ronkko.blogspot.fi/

sekä taustaksi päivityksiin marraskuulta -14 jotka voivat auttaa selittämään miksi Thomas Wilhelmsson nimitettiin 11.12.2014 Ylen hallituksen pj:ksi. http://ronkko.blogspot.fi/2014_11_01_archive.html

Käyttäjän JoriNieminen kuva
Jori Nieminen

Varmaankin pitää paikkansa. Seuraava osoite onkin sitten Itä-Ukrainan miehitetyllä alueella, josta Janitskille on tarjottu jo "poliittista turvapaikkaa". Ja mitä ilmeisemmin joku duunikin löytyy ns. "Donetskin tasavallan" propaganda hallinnosta. Ts. Janitski pääsee levittämään skeidaa oikein kuukausipalkalla, eikä tarvitse laskeskella senttejä. Tai siis kopeekkoja...

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Tuo on mahdollinen skenaario mutta ei välttämättä.

Ilja voi loppujen lopuksi olla liian isänmaallinen mies ihan renkipojaksi, todellakin toivon sitä! Mutta rahalla saa ja...

Sitten kannattaisi jonkun katsella peilejä ja analysoida mitä oikein tapahtui.

Katsotaan, älä mokaa Ilja Janitskin, jos valtamedia mokasi jo.

Käyttäjän joukorep kuva
Jouko Repo

Oli miten oli, mutta tuo Ilja on oikeasti pöllyttänyt Suomen poliittista ja ummehtunutta lehdistöä erilaisuudellaan. Onko sitten kaikki uutisensa "Kutun vimmastelu" lehdessään totta ? En tiedä, mutta onhan uutisankkoja isoillakin taloilla.

Juha Hämäläinen

Terveiset Iljalta (Hämiö)

"Huijasin yleä ja Helsingin sanomia. Tämän jälkeen voi kutsua minua isik si "

"ei meinaa tulla naurulle loppua"

"koukkuineen päivineen söivät nuo ziiizzzz"

Huittavaa, mutta totta! Vai mitä Petri presidenttiehdokas ????

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Joo huomasin ton jo eilen kun katsoin kun se oli laittanut pari videota.

Minä sentään laitoin "ehkä" blogiini ja kysymysmerkin.

Ylellä oli jo isompaakin analyysia ja in English myös. Hesari jne.

Kuin virallinen tieto.

Noh, oli media temppu. Ja ymmärrän että stressi osaltaan tässäkin takana. Minulta saa anteeksi mutta tuskin saa kaikilta muilta.

Kun en ole se tiedottaja saa jäädä asia tähän - ainakin tämä keissi.

Käyttäjän PetriHirvimki kuva
Petri Hirvimäki

Mutta tuli keskustelua ilmiöstä ja ei blogi siis siinä mielessä mikään valeblogi ollut.

Ajoi hyvin asiansa.

Toimituksen poiminnat

Tämän blogin suosituimmat kirjoitukset